11 Mayıs 2011

FMV Işık Okulları Karikatür Yarışması Sonuçlandı!

Yarışma jürisi

(Oğuz Gürel) Bu yıl ilk defa düzenlenen Fmv ışık okulları karikatür yarışması sonuçlandı.. Lise ve ilk öğretim kategorilerinde toplam 457 eserin katıldığı yarışmanın jürisi Muammer Olcay, Hicabi Demirci, Muharrem Akten, Tuba Akarlı (Fmv nişantaşı resim bölüm başkanı), Oğuz Gürel den oluştu.. Yapılan değerlendirme sonucunda;

İlköğretim kategorisinde
Birincilik ödülü: Sami Dinlemez (Büyükşehir Seyit Onbaşı İlköğretim Okulu) - İstanbul
İkincilik ödülü: Mehmet Kıloğlu (Yaşar Topçu lköğretim Okulu) - Sinop
Üçüncülük ödülü: Sude Yeşim ( Fmv Nişantaşı İlköğretim) - İstanbul

Mansiyonlar
Fırat Baran Atalay
- (İstek Acıbadem İlköğretim) - İstanbul
Yaşar Demir - (Yaşar Topçu İlköğretim Okulu) - Sinop
Derin Lal Çevik (Değirmendere Uğur Mumcu İlköğretim) - Kocaeli
Esma Yamanoğlu (Menderes İlköğretim Okulu) - İstanbul
Dağlar Umut (Yaşar Topçu İlköğretim) - Sinop
Ceyda Serhat (İstek Özel Uluğbey İlköğretim) - İstanbul
Musa Yıldırım (Yaşar Topçu İlköğretim) - Sinop


Fmv karikatür yarışması - ilköğretim birincilik (Sami Dinlemez)

Fmv karikatür yarışması - ilköğretim ikincilik (Gülçin Kahraman)

Lise kategorisinde
Birincilik ödülü: Baran Keskin (Kartal Anadolu Lisesi) İstanbul
İkincilik ödülü: Gülçin Kahraman (Cumhuriyet Lisesi ) Bursa
Üçüncülük ödülü: Nihat Engin (Çengelköy Lisesi ) İstanbul

Mansiyonlar
Neslihan Öykü
(Özel Alman Lisesi) İstanbul
Betül Üstün (Dudullu Cumhuriyet Lisesi) İstanbul
Murat Dereköylü (fmv) İstanbul
Kadir Yazgan (Bakırköy İmam Hatip Lisesi) İstanbul
Gülçin Kahraman (Cumhuriyet Lisesi) Bursa
Neslihan Öykü Özver (Özel Alman Lisesi) İstanbul
Nilay Değirmenci (Zeynep Gülin Öngör Kız Teknik ve Meslek Lisesi ) Manisa

Fmv karikatür yarışması - lise birincilik (Baran Keskin)

Fmv karikatür yarışması - lise ikincilik (Mehmet Kıloğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder