10 Şubat 2008

Vali Karikatür Çizdi!

Manisa Valisi Refik Arslan Öztürk , 9 Şubat Dünya Sigarayı Bırakma Günü'ne özel olarak bir karikatür çizdi. Sigara içenlere veya bırakamayanlara, hattâ bırakmayı beyinlerinde şekillendirmeye çalışanlara yönelik mesaj vermek istediğini belirten Öztürk, "İnşâallah karikatürümden etkilenerek sigarayı bırakanların sayısını arttırmış olurum." dedi.
Vali Öztürk, 30 yaşından sonra yedi yıl sigara içtiğini, her gün bunun için kendisiyle hesaplaştığını anlattı: "Bırakmaya hemen her gün karar verdiğim halde uygulamaya koyamamıştım. Babamın ölüm sebebi de kalple ilgiliydi. Maalesef ben hiç sigara içmem diyordum ama o kötü alışkanlığa başladım, sonra da birden bıraktım. Değerli bir dostumun öğütleri üzerine bırakmıştım. Yaklaşık 30 yıldır içmiyorum. İnsanların her zaman bu yönde kendisiyle hesaplaşması, ailesini düşünmesi lazım."
Sigaranın toplum üzerindeki zararlarına da değinen Öztürk, "Tren yolcuları, içtikleri sigaranın yanan izmaritini farkına varmadan ormanlık bölgeden geçerken atarak hektarlarca ormanımızın yok olmasına sebep oluyor. Bazen de uyurken evini yakıyor. Bugün insanlarımızın sigarayı bırakmaya karar vermesini istiyorum. Bu karikatürüm sigaranın bırakılması için etkili olursa, Manisa'nın bir idarecisi olarak hakikaten çok memnun kalırım," şeklinde konuştu.
(Cihan Haber Ajansı) 08.02.2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder