09 Ağustos 2008

Eşinden Ayrılışını Çizgi Roman Yaptı!

Eşinden Ayrılışını Çizgi Roman Yaptı!

Bir okulda resim ve tasarım öğretmeni 45 yaşındaki Şahin Bostancı, boşanma davası süren 1.5 yıldır eşi ve ailesiyle olan ilişkilerini çizgi roman haline getirdi.

İzmit'te yaşayan Bostancı, anlaştığını söylediği yayınevi tarafından "Bir ayrılığın çizgi romanı" adını verdiği çizgi romanının basım aşamasında olduğunu söyledi.

Eşi P.B. ve ailesiyle yaşadığı sorunlar nedeniyle 1.5 yıl önce ayrılan Şahin Bostancı, boşanma davası açtı. Bostancı boşanma sürecinde yaşadıklarının trajikomik olaylar olduğunu belirterek, şunları söyledi:

“Ben bir süre eşimin dönmesi için uğraştım. Ancak başaramadım. Boşanma sürecim çok sıkıntılı geçiyor. Oğlumu bana göstermemek için ellerinden geleni yaptılar. Telefonla konuşurken bile müdahale ettiler. Eşimin benden ayrı yaşamaya başladıktan sonra başka erkeklerle görüştüğünü bilgisayar konuşmalarıyla belgeledim. Kayınpederim, kayınvalidem ilginç insanlar. Bunlarla yaşadıklarımı çizgi romana dönüştürdüm.”

120 sayfalık çizgi romanın kahramanları arasında kendisi, eşi P.B., oğlu E.B., kayınpederi H.Ç. ve kayınvalidesi B.Ç. olduğunu vurgulayan Bostancı, “Saz çalmasını bilen ya da sesi güzel olan biri derdini nasıl şarkı türkü söyleyerek anlatıyorsa ben de kalemimle çizerek anlattım. Bir yayıneviyle anlaştım. Çizgi romanımı beğendiler. Şu an basım aşamasında. Kitaptan elde edeceğim geliri bir hayır kurumuna bağışlayacağım” diye konuştu.

Kaynak
HaberTe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder