15 Mart 2008

"Bir Kitap Okudum" Karikatur Sergisine Davet!

Arkadaslar,
Gectigimiz yil, Attila İlhan i anma etkiliklerini birlikte gerceklestirdigimiz, Corum Anadolu Lisesi Kultur Edebiyat Kulubu; onumuzdeki hafta Corum Merkez Karahisar Koyu ve Ortakoy Ilcesi Incesu Koyu ilkogretim okullari kutuphanelerine kitap almak icin "Bir kitap okudum....." slogani ile kermes, soylesi,bilgi yarismasi gibi etkinlikler duzenleme karari almislar.
Kulup uyesi gencler,benden de "kitap ve kitap okumanin onemi" konulu bir karikatur sergisi duzenlememi istediler.

17.Mart-Pazartesi-21 Mart Cuma gunleri arasinda ;gerceklestirilecek
Corum Anadolu Lisesi "Bir kitap Okudum....." etkinlikleri kapsaminda 19 Mart Carsamba gunu Okul Sergi salonumuzda acacagimiz karikatur sergisi icin e-mail ile 300 dpi cozunurlukte karikaturlerinizi

birkitapokudum@gmail.com

adresine bekliyorum.
Desteginiz icin simdiden tesekkurler...

Sonmez Yanardag - CORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder