14 Haziran 2008

Rahmi Koç "Üniversite Öğrencisiyken Karikatürist Olmayı Hayal Ediyordum!"

Rahmi Koç "Üniversite Öğrencisiyken Karikatürist Olmayı Hayal Ediyordum!"

M. Rauf Ateş/Capital
....
-Siz ABD"de John Hopkins Üniversitesi"nden mezun oldunuz. Öğrencilik yıllarınızda hayaliniz neydi?

-Amerika"daki yıllarımda resme ilgim vardı. Ressam olacaktım. Biraz hippi mippi olacaktım. Öyle bir devir geçirdim. Karikatürist olacaktım. Hatta “Amcabey” çizgi karakterini Walt Disney Stüdyoları"nda yapmak istedim. O zamanlar hanımım müsaade etmedi.
Hiç fena da olmazdı. Mektepte karikatür ve poster yapardım. Futbol oynardım.
Amerika"da o yıllarda doğru düzgün futbol oynayan yoktu.
O nedenle ben orada aranan biriydim. Dersler şöyle böyle gidiyordu. Ben futbol ve sanat işleriyle uğraşıyordum.
....

Kaynak:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder