24 Ağustos 2008

Didim'de Karikatür Sergisi!


DİDİM'DE KARİKATÜR SERGİSİ
Didim Uluslararası 5.Sanat ve Edebiyat günlerinde İzmirli çizerlerin Nasrettin Hoca sergisi Altınkum Vakıflar önünde açıldı. Serginin açılışında bir konuşma yapan Didim Belediyesi Başkan vekili Ahmet Karaoğlu 'Böylesi güzel bir sergiyi Didim halkıyla buluşturan Saat Kulesi Karikatürcüler Topluluğundaki karikatürist arkadaşlara teşekkür ederim. Nasrettin Hocanın torunları olarak ustalarının izinde olduklarını kanıtlamışlar'dedi.Ayrıca sergi açılışında etkinliğin onur konukları M.Şerif Onaran, Ayla Kutlu'nun yanısıra Güngör Gencay, Nilüfer Açıkalın, Enver Ercan, Erendiz Atasu, Berrin Taş, Nalan Tuntaş, Güven Pamukcu, Ürdün'den İntisar Abbas, Filistin'den A.El Mühenna, Tunus'tan Necla El M.Eş Şerif ve birçok edebiyatcı katıldı. Yabancı turistlerinde ilgi gösterdiği sergide Mustafa Yıldız, Lütfü Çakın, Özhan Mercan, bazı İngiliz turistlerin N.Hocayı Usema Bin Ladin'e benzetmelerine şaşırdılar. Dillerinin döndüğünce doğruyu anlatıp, hocanın İngilizce tanıtımınıda sergiye astılar.

Mustafa Yıldız
mistikyildiz@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder