15 Ekim 2008

Abdülkadir Demirhindi'den Karikatür Etkinlikleri!

Abdülkadir Demirhindi

Selam Hocam,
Ben Ümraniye Belediyesinin desteğiyle ayda 15 gün hava şartları müsait olduğunca açık hava karma karikatür sergisi açacağım.

Ve canlı karikatür portre çalışması yapma fırsatım olacak.

Bu sergilerim her ay olmak şartıyla sürekli olacak.

Sergim sabah tan akşam 6 ya kadar açık kalıcak ve 1 günde 1 sergim açık kalıcak ve bende canlı karikatür çizme fırsatım olucak belediye karikatür sergilerimin sürmesini istedi.

Bunu senle paylaşmak istedim. Ümraniye Belediyesinin karikatür sanatına gösterdiği destek sürekli sürdüreceklerini ve değişik arkadaşlarında sergi açabileceklerini belirttiler.

Tabi açık hava sergisi.

Kültür merkezlerindede açık olmasını ama kimse olmadığı için ben açık sergide karar kıldım. Çünkü sergiyi açacağım yer çok kalabalık bir yer ve karikatürlerim halkla buluşacak olmasından ben çok memnunum.

Bunu senle paylaşmak istedim.

İyi çalışmalar.

Abdülkadir Demirhindi
Sinema ve İ/Elektrik Teknisyeni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder