29 Ekim 2008

Adıyaman Besni'de Sergi Açılışı!


ADIYAMAN BESNİ'DE SERGİ AÇILIŞI
İzmir Saat Kulesi Karikatürcüler Grubu yine ilklere imza atıyor. Besni halkını ikinci kez karikatür sergisi ile buluşturdu. Sergi açılışını Besni Kaymakamı Hulisi Şahin yaparken 'Türk gülmece ustası Nasrettin Hocanın 800.doğum yılında, böylesi güzel sergide emeği geçenlere teşekkür ederim. Her karikatürde ayrı bir espiri, ayrı bir tat var ben çok beğendim, sanırım burada bulunan herkez ayni mutluluğu yaşıyor' dedi. Belediye Başkanı İbrahim Öztürk'te ' Bu sergiyi bizlerle buluşturan İzmir'li karikatürcülere sevgi ve selamlarımı iletiyorum.Açılışta bulunamayan Adıyaman Valisi, milletvekilleride yarın ziyaretimize gelecekler' dedi. Öte yandan Besni Eğitim Vakfı Başkanı Halil Rabuş, Prof.Dr.Alpaslan Işıklı, Prof.Dr.Ayşe Ferda Ocakcı, kalabalık davetliler, ilköğretim ve lise öğrencileride sergi açılışında bulundular.

Mustafa Yıldız
mistikyildiz@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder