19 Kasım 2008

Fikret Kol'dan Tüm Çizerlere HODRİ MEYDAN!

Tüm Yazar ve Çizerlerin Dikkatine! HODRİ MEYDAN
Karikatürde benim tarzımda çizerlere saygım sonsuz.
Klasikde benim gibi çizecek ve belgesel olarak yazacak, masal kitaplarında benim gibi yazıp ve çizecek, kitap kapağında akrilik ve guaj kullanıp iş yapabilecek arkadaşlara duyurudur.
Eğer Türkiye'de benim gibi çok yönlü çalışan bir ressam varsa lütfen benimle tanışsın.
Bu bana sonsuz mutluluk verecektir.
Ama Türkiye' de tüm çizgi ve yazarlık konumunda tek olduğumu çok iyi biliyorum.
Bunu her zaman kanıtlarım.
Kısacası Türkiye'de bir numarayım.
Varsa biri benim gibi lütfen karşıma çıksın.
Ama araştırmalarıma göre ne yazık ki yalnızım.
Lütfen sadece çizmeyin ,araştırın ve yazın.
Ben Türkiye'nin en iyisiyim.

FİKRET KOL
fikrettkol@gmail.com

-Büyük Boyutta Görmek İçin Resimlerin Üzerine Tıklayınız-









Akrilik Çalışma
Tüm çizerlere hodri meydan.
Hem yazıcaklar yani konuyu bulacaklar hem çizecekler.
Ben yıllardır bu işi böyle yaptım.
Çizerlikten çok iyi para kazandım.
Şimdi varsa benim karşıma çıksın.
Hodri meydan diyorum tüm Türkiye'ye.
HADİ KENDİNİ YAZAR VE ÇİZER KABUL EDENLER ÇIKIN KARŞIMA...
Şimdiye kadar nerde ne yaptınız?

FİKRET KOL
fikrettkol@gmail.com


-Büyük Boyutta Görmek İçin Resimin Üzerine Tıklayınız-


Bir Ressamın Hikayesi
Hindistan'da iyi bir ressamın yanında yetişen bir çizer birgün "hocam, artık ben bu işte bayağ bi piştim, kendi başıma iş yapacağım" diyerek hocasının yanından ayrılır ve bir resim yapar.
Yeni Delhi' deyaptığı resmi koyar ve resmin yanına bir kalem ve defter koyar.
Der ki "beğenmediğiniz yerleri lütfen yazın."
Akşam geldiğinde defter doludur.
Yığınlarca fikir vardır.
Alır defteri hocasına gider.
Hocası bu tenkitleri olumlu karşılar.
Der ki hocası ona "şimdi oraya her renkten birer damla bırak. Yanına birkaç fırça koy ve şöyle yaz. LÜTFEN BEĞENMEDİĞİNİZ YERİ DÜZELTİN."
Bunu yapar.
Akşam geldiğinde resimde hiçbir değişiklik olmadığını görür.
İnanamaz, şaşırır hocasına gider. "Hocam dediğinizi yaptım ama kimse resime dokunmamış."
Hoca ona der ki " HERKES HERŞEYİ SÖYLER, FİKİR YÜRÜTÜR AMA ASLA YAPAMAZ"

FİKRET KOL
fikrettkol@gmail.com



-Büyük Boyutta Görmek İçin Resmin Üzerine Tıklayınız-


FİKRET KOL
fikrettkol@gmail.com>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder