18 Aralık 2008

İBB Karikatür ve Mizah Müzesi'nde "İstanbul" Konulu Karikatür Atölye Çalışması


Merhabalar,
Yaratıcı Çocuklar Derneği, Karikatürcüler Derneği işbirliğinde İBB Karikatür ve Mizah Müzesi’nde 29.11 / 02.12 / 04.12 2008 tarihlerinde İstanbul konulu atölye çalışmalarını gerçekleştirmiştir.

Karikatürcüler Derneği'nin değerli üyelerinden Sayın Kamil Yavuz, Sayın Erdoğan Bozok, Sayın İbrahim Tapa, Sayın Raşit Yakalı, Sayın Aziz Yavuzdoğan, Sayın Cihan Demirci danışmanlığında 125 öğrencinin katılımı ile yapılmıştır.

Katılımcı okulların listesi aşağıda yer almaktadır.
Anakent İlköğretim Okulu
Özel BJK İlköğretim Okulu
DEÜ Özel 75. Yıl İlköğretim Okulu
Dr.Natuk Birkan İlköğretim Okulu
Hasköy İlköğretim Okulu
Irmak Okulları
Özel İstanbul İlköğretim Okulu
Özel Küçükprens İlköğretim Okulu
Özel MEF İlköğretim Okulu
Sahakyan Nunyan Ermeni İlköğretim Okulu
TEGV Sema-Aydın Doğan Eğitim Parkı
Terakki Vakfı Okulları
TEV Celalettin Buluğ İlköğretim Okulu
ZMEV Özel Kemer İlköğretim Okulu
VKV Koç Özel İlköğretim Okulu ve Lisesi

Bilgilerinize,

Bilge Okutman
Yaratıcı Çocuklar Derneği
Yeniçarşı Cad.Galatasaray Apt.26/3
Beyoğlu
T:0212 244 91 85
F:0212 244 91 86

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder