31 Aralık 2008

Kazım Helvacı'dan Mesaj Var!

Merhabalar..
Ben Kazım HELVACI.
Şırnak/Uludere'den.
Öncelikle İzoderin yapmış olduğu hatadan dolayı başlatmış olduğunuz imza kampanyasından ötürü teşekkürlerimi sunuyorum.
2006 yılında İzoderin açmış olduğu karikatür yarışmasına katılmıştım. Dereceye giremedim. 2008 yılında da benim eserimden etkilendiği iddia edilen Musa Bey 2. oldu.

ASIL ÜZÜCÜ OLAN VE ETKİLEYEN ŞU;
2006 YILINDAKİ AYNI ESERİMLE, BEN 2008 YILINDA DA İZODERİN AÇMIŞ OLDUĞU YARIŞMAYA KATILDIM. MUSA BEYLE AYNI ANDA YARIŞMAYA KATILMAMIZA RAĞMEN BEN DERECEYE GİREMEDİM. BEN ŞIRNAK/ULUDER DE 5 YLDIR ÖĞRETMENLİK YAPIYORUM. Bİ RESİM KALEMİ DAHİ BULAMIYORUM. RESİM KAĞIDI ALABİLMEK İÇİN UZUN Bİ YÜRÜYÜŞTEN SONRA DEFALARCA AKTARMA YAPARAK DİYARBAKIRA GİTMEM GEREK. VE ÖĞRENCİLERİME EMEĞE SAYGIYI ÖĞRETEBİLMEM İÇİN HAKKIMI ARAMAK ZORUNDAYIM..

Bu konuda emeği geçen,imza kampanyasına katılan herkese sonsuz şükranlarımı sunuyorum.
Uzun bir süre de karikatür çizmeyi düşünmüyorum.
İmza kampanyasına beni de eklerseniz sevinirim.
SAYGILARIMLA

Kazım HELVACI
kazm81@mynet.com
ŞIRNAK/ULUDERE
F.S.M. İlköğretim Okulu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder