08 Ocak 2009

Hikmet Cerrah Karikatür Sergisi Açıldı!

HİKMET CERRAH KARİKATÜR SERGİSİ AÇILDI
Anadolu Üniversitesi Eğitim Karikatürleri Müzesi’nde Eskişehirli karikatürcü Hikmet CERRAH’ın karikatür sergisi 7 Ocak 2009 Çarşamba günü Saat: 17.30 da bir kokteylle açıldı.
Açılışı yapan Eğitim Karikatürleri Müzesi Müdürü Prof. Atila ÖZER :”Müzemiz 4 yaşını doldurdu. Bu güne kadar dünyanın ve Türkiye’nin en usta sanatçılarını Eskişehir’e davet ettik ve sizlerle tanıştırdık. Bu sergileri 40 binden fazla Eskişehirli izledi. Müzemiz artık Eskişehir’in simgesi oldu” dedikten sonra “Bu gün kendi içimizden bir sanatçı olan Hikmet Cerrah’ı konuk ediyoruz” dedi.
Hikmet Cerrah da “Çizdiğim karikatürlerde birtakım toplumsal sorunları öne çıkarıyorum. Bu sorunlar var olduğu sürece, benim karikatürlerim yaşıyor demektir. Karikatürde düşünceye önem veriyorum” dedi.
Bol ödüllü, çalışkan ve bir o kadar da başarılı karikatür sanatçısı Hikmet Cerrah; 1960 Bozüyük doğumlu. İki yaşında Eskişehir’e gelmiş, ilk, orta ve yüksek öğrenimini Eskişehir’de tamamlamış. Halen TÜLOMSAŞ’ta kalite kontrol teknik şefi olarak çalışmakta. Eskişehir’de Sakarya, İki Eylül, Midas gibi gazetelerde değişik zamanlarda “Çizginin Hikmeti “ adlı köşesinde karikatürler çizmiş. Çeşitli kitaplar resimlemiş, broşür, reklam malzemesi ve tanıtım kartlarında profesyonel işler yapmış.
“Çizdiysem, ben çizdim” adlı bu sergi onun 6. kişisel sergisi.
Serginin açılışına Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, Odunpazarı Belediye Başkanı Burhan Sakallı, üniversite öğretim üyeleri, Tülomsaş çalışanları, gazeteciler ve karikatürseverler büyük ilgi gösterdiler.
Hikmet Cerrah’ın sergisinde 60 renkli karikatür var. Sergi 6 Şubat 2009 tarihine kadar izlenebilecek.

HİKMET CERRAH’ın “Çizdiysem, ben çizdim” KARİKATÜR SERGİSİ
Açılış: 7 Ocak 2009, Saat: 17.30
Yer: Anadolu Üniversitesi Eğitim Karikatürleri Müzesi
Akcami Mh. Malhatun Sk. No:6 Odunpazarı ESKİŞEHİR
Sergi Süresi: 7 Ocak 2009 – 6 Şubat 2009
TEL: 0 (222) 230 02 01

EGITIM KARIKATURLERI MUZESI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder