19 Haziran 2009

Karikatürleri Nakışa İşliyor!



Karikatürleri Nakışa İşliyor!
KO-MEK her yaştan, her kesimden Kocaeli’ nin bir ucundan diğer ucuna herkesi kucaklamaya devam ediyor. KO-MEK Kurslarına katıldıktan sonra hayata bakış açısı değişen kursiyer sayısı da her geçen gün artmakta. Bu kursiyerlere bir örnek, İlimtepe Kurs Merkezi’ nde El Nakışı kursuna katılan 1954 Kandıra doğumlu, emekli Öğretmen Feride Taşçı. Bir oğlu ve bir kızı olan Taşçı oğlunun yıllar önce çizdiği karikatürleri kâğıt üzerinden el nakışı ile bez üzerine aktardı.
Feride Hanım, bez üzerine işlediği karikatürlerin, oğlunun 35 yıl önce çizdiği ilkokul yıllarındaki çalışmalar olduğunu söyleyerek “ben bu karikatürleri nasıl değerlendireyim diye düşündüm ve aklıma bunları bir bez üzerine işlemek ve oğluma sürpriz yapmak geldi. Esasına uygun yapmaya çalıştım, siyah kumaş üzerine el nakışı tekniklerini kullanarak işledim.
Şu ana kadar karikatürlerden 20 tanesini işledim. Çocuğumun kâğıt üzerindeki hayallerini bu şekilde değerlendirmek benim için ayrı bir mutluluk. Bunları işledikten sonra kısmet olursa İngiltere’de bir sergi açmak istiyorum.

Komek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder