15 Temmuz 2009

Karikatür Müzesi Hafta Sonları da Açık!

KARIKATÜR MÜZESİ HAFTA SONLARI DA AÇIK
Anadolu Üniversitesi’nin üç müzesinden biri olan Eğitim Karikatürleri Müzesi, artık hafta sonu tatil günlerinde de açık olacak.
Bir süreden beri hafta sonu tatilinde Eskişehir’e gruplar halinde yerli turistin geldiği ve öncelikle Odunpazarı bölgesini gezmek istedikleri gözlenmektedir. Bu nedenle 2004 yılında bir Odunpazarı evini aslına uygun restore ettirerek açılan ve hafta içinde ziyaretçi kabul eden Eğitim Karikatürleri Müzesi ziyaret günlerini değiştirmeyi kararlaştırmıştır.
Temmuz başında Cumartesi, Pazar günleri de ziyaretçileri kabul etmeye başlayan Anadolu Üniversitesi Eğitim Karikatürleri Müzesi bundan böyle sadece Pazartesi günleri kapalı olacak.
A.Ü. Karikatür Sanatını Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürü Prof. Atila ÖZER; “Gerek turizm hareketlerinin çoğalmasıyla Eskişehir’e gelen ziyaretçilerin daha çok yararlanabilmesi için, gerekse yıl içinde öğrencilerin hafta sonlarında da müzemizi ziyaret edebilmeleri için Eğitim Karikatürleri Müzesi’nin ziyaret saatlerinde değişiklik yapılması düşünülmüştür. Bundan böyle müzemiz bayram günleri ve Pazartesi hariç her gün saat: 10.00 – 18.00 arası ziyaret edilebilecektir” demiştir.

EGITIM KARIKATURLERI MUZESI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder