12 Ocak 2010

Başbakan Acaba Hangi Karikatürcüyü Övmüş Olabilir?

İşte Başbakan'ın bahsettiği karikatür!
HÜRHABER - Başbakan Erdoğan grup toplantısında daha önce sarfettiği "kriz teğet geçecek" sözlerini eleştiren muhalefete yüklendi ve bir de karikatürden söz etti.
Erdoğan grupta "Ben hiç bir zaman kriz bizi etkilemeyecek demedim. Ama ben teğet geçecek dedim. Bunlar ne yazık ki teğet ne demektir buna bakmadılar. Geçenlerde bir karikatürist teğeği gayet güzel çizmiş. Muhalefet onları da okumuyor demek ki... Bugün bu sözümün ne kadar isabetli olduğunu ben değil piyasa analistleri söylüyor." dedi.

O KARİKATÜRİST MEMECAN MI?
Başbakan Erdoğan'ın Teğet konusunda örnek verdiği karikatürist'in Sabah çizeri Salih Memecan olduğu ileri sürüldü. Memecan 10 Ocak 2010'da çizdiği karikatür ile teğet geçme konusuna değinmişti. (Hür Haber)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder