02 Şubat 2010

Ali Şur'un Açıklaması!

Donquichotte sitesindeki haber ve yorumlara karşı Ali Şur'un Karikatur Haber'e göndermiş olduğu açıklama yazısını aşağıda yayınlıyoruz

Değerli arkadaşlar....
Burda hedef saptırmak yada birilerini zan altında bırakmak istemiyorum ama profosyonel olan arkadaşlar bilirler ki ülkemizde yada dışarıda stand kurupgeçimini bu işle saglayan arkadaşlar ve BEN, kendi çizimlerinin yanı sıra başkalarına da ait olan ve beğenilen çalışmalardan örnekler bulundururlar ve kendi aralarında da bu konuda alışveriş yaparlar Bende yapıyorum. (geçmişte çoook model verdim)... Belki bu size etik gelmeyebilir ama bu böyledir ve bu işi yapan kimse bunun aksini iddaa edemez.. Hangi pencereden baktıgınıza bağlıdır.. (.karalamak için iyi bir fırsat.).. Ama bu mesleğe saygımdan dolayı yapılan bütün eleştirileri de, karikatür sanatı adına gerçekten çok olumlu buluyorum .. (Babama yapılan HAKARET, SAYGISIZLIK hariç).. Ayrıca sevgili FERNANDES benim yakın arkadaşımdır. Ve kullandıgım örnektende kendisinin haberi vardır... Ayrıca benim böyle bir şeye de ihtiyacım yoktur.. Herhalde kimse MONALİSSA yı ben yaptım diyemez ki FİDEL CASTRO nun çalışmasıda böyledir... Heryerde görebileceginiz bir çalışmadır ve yapan sanatçının kim olduğu çok iyi bilinir... Benim bu şekilde algılanmam ise teknik bir durumdur.
Toonpool'a gelince: bahsi olan karikatür ve bir çogu standımdan geçen temmuzda çalınmıştır. Bu durumu da meslekten yakın arkadaşlar iyi bilirler. Ve talihsizliğim ise reklamcıdan deforme olan bu örnegi begendiğim karikatür olarak sitede yayınlamak oldu ve tamamen yanlış anlaşıldım.. Ben zannettimki çalışmalımla beraber favorim olan CASRTO yu da sergileye bilirim (çünkü örnekler var) ve yetersiz ingilizcemden dolayı karışık halde yayınlandı ve benim olmayan örneklerde idaamda olmamıştır..

Tam olarak anlaşılması için yukardaki karikatürü dikkatlice inceleyiniz. .. Sunta ya uyarlanmıştır ve imza da dogal olarak görünmez ... ki ben standımda bu şekilde reklam yapıyorum.. Amaç dikkat çekmektir... Sonuç ta buda bir ticarettir..
Bu konu hakkında eleştirileri saygıyla karşılıyorum .. Ben meslegimde kendini kanıtlamış biri olarak bu tür bi yanlış davranışa ihtiyaç duymam...
Eleştiriler terbiyesizlik boyutuna gelmiştir ve bunların hakkında gereken yasal girişimler en kısa zamanda balıcaktır...
Ben ALİ ŞUR ... Meslegimi en iyi şekilde yapmaya devam edeceğim.. Aksini düşünenler için üzgünüm...
Degerli dostlarıma selamlar ,saygılar...

Ali ŞUR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder