28 Nisan 2011

Kuşadası Belkent İlköğretim Okulunda Karikatür Sergisi!


(28.04.2011) Kuşadası Belkent İlköğretim okulunda üç ayrı karikatür sergisi açıldı.
Belkent İlköğretim okulu müdürü Sayın Hasan Furuncu ve Öğretmenlerinin çabalarıyla
Başta okul öğrencilerinin karikatür sergisi " Eğitim" konulu ve Lütfü Çakın ' "KARİKATÜRCÜLER" Portre karikatür sergisi açıldı

Açılış konuşmasını yapan sayın Hasan Furuncu ve Karikatürcüler
Derneği üyesi Lütfü Çakın Kuşadası'nda ilk kez bir ilköğretim okulunda
Karikatür sergisini açmak istemelerinin nedeni Okul Öğrencilerine Karikatür sevgini aşılamak
Kuşadası'na yeni karikatürcüler kazandırmak olacaktır dedi.

Sergi on beş gün boyunca okul koridorunda öğrenci ve velilerin ziyaretine açık kalacak
Sergiyi izleyenler arasında çok sayıda öğretmen okul aile birliği üyeleri ve aileler vardı.

Lütfü Çakın
lutfucakin6@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder