28 Haziran 2011

Güngör Kabakçıoğlu'nu Kaybettik!

Güngör Kabakçıoğlu'nu Kaybettik!
Emre YILMAZ
- Büyük karikatürist Güngör Kabakçıoğlu bugün aramızdan ayrıldı. Son dönemlerde en büyük korkum bu haberi Obur Mizah’ta paylaşmaktı. Ne yazık ki korktuğum başıma geldi. Benim için çok özel bir yeri olan çok büyük bir “USTAMDI”. Karikatüre yeni başladığım dönemlerde ilk karikatür albümünü aldığım “USTAMDI”. Sonrasında O’nunla yüz yüze tanışacağımı ve çok yakınlaşacağımı hiç tahmin etmemiştim.

Bu “KOCAMAN” yürekli insanla 2008 yılında Abidin Dino için hazırladığımız ve kendisininde bir karikatürüyle katılıp beni dünyanın en mutlu insanı ettiği sergimizde tanışmıştık. İlk aldığım karikatür albümünün çizeri, karikatürlerine hayran olduğum insan çıkıp gelmişti. Ne kadar “İNCE” bir insan olduğunu da adıma imzalayıp hediye olarak getirdiği albümüyle ve hala duvarımda asılı olan çizmiş olduğu portremle gösterdi. Güngör Hocamı tanıdığım için kendimi çok şanslı hissetmekte hiç de haksız değilim. O’na ne kadar teşekkür etsem azdır. O bana nasıl insan olunur onu gösterdi. Bilmem O’nun kadar insan gibi insan olabilirmiyiz ama bana en azından yolunu gösterdi. Bundan böyle her ay yaptığımız telefon görüşmelerinde O’nun sesini duyamayacağım. Ama her zaman yüreğimin en güzel yerinde yer almaya devam edeceksin Hocam.
Seni Hiç Unutmayacağım ve Çok Özleyeceğim Güzel Ustam…

Emre YILMAZ
oburmizah@gmail.com
http://oburmizah.com/wp/

NOT:
Güngör Kabakçıoğlu'nun cenazesi, 29 Haziran Çarşamba günü Levent Camiinde kılınacak öğle namazına müteakip, Kilyos Aile Mezarlığında toprağa verilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder