20 Temmuz 2011

Raşit Yakalı "Olimpiyat Karikatürleri" Sergisi!

Trabzon Olimpiyatlarında yarın ve ertesi gün iki sergim birden açılıyor ama ben gidemiyorum. Hava, deniz, kara yollarından bütün uğraşlara rağmen bilet bulunamadı. Bütün biletler çok önceden festival komitesi tarafından kapatılmış. Sağlık olsun.
İki ay öne sergi fikrimi Trabzon Karikatürcüler Derneği Temsilcisi kadim dostum Adnan Taç kardeşime açtığımdan itibaren çok ilgilendi. Olimpiyat komitesi ile bağlantılar kurdu, iki hafta önce benden 450 “ Olimpiyat ve Olimpiyat Sporları” kitabımı istedi, yolladım. Kendisine bu sergilerimle ilgili çok şey borçluyum. Hepinizin huzurunda sonsuz teşekkürler ediyorum. Bilet için de hayli uğraştı./ Hava alanındaki arkadaşını bile devreye soktu./ Nasip değilmiş olmadı .Sağlık olsun, çok üzülmedim, biliyorum ki Trabzon’da Dernek temsilcimiz Adnan Taç kardeşim ve diğer karikatürist arkadaşlarım benim yokluğumu aratmayacaklardır. Bunda emin olarak İlk defa Trabzon’umuzda yapılan Olimpiyatlarda iki ayrı sergi birden açmanın ve aynı konu ile ilgli kitaplarımı dağıtmanın gururunu taşıyorum. Bana bu konulu albümü yapmam için öneren ustam Semih Balcıoğlu hocama da tekrar teşekkür ediyorum. Nur içinde yatsın. Ne kadar ileriyi görüyormuş.

Raşit Yakali
ryakali@yahoo.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder