24 Şubat 2020


Karikatürist ve Tıpçı Prof. Halis Dokgöz Sergisi Karikatür Atölyesi’nde açıldı. Ankaralı sanatseverler ve Dokgöz’ün takipçileri sergiye yoğun ilgi gösterdi.

Açılış konuşmasında Atölye kurucusu Emre Yılmaz “Halis Dokgöz asıl mesleği karikatürist olan birisi. Bir yandan da adli tıpla ilgileniyor. Şaka bir yana zaten çoğunuz yaptığı güzel işleri takip ediyorsunuz. Bu sergide 40 çalışması var. Özellikle son dönem Hürriyet gazetesinde ürettiği çalışmalardan seçmeler var. Bu karikatürleri günlük ürettiği için çok güzel örneklerini göreceksiniz. Ben Halis Dokgöz Hocamıza bizlere verdiği destek için çok teşekkür ediyorum.” dedi.

Halis Dokgöz “Ben öncelikle geldiğiniz için çok teşekkür ederim. Bu sergi sayesinde 30 yıldır karşılaşmadığım arkadaşlarımla görüşme şansım oldu. Zaman hızlı geçiyor ve karikatürler çağa tanıklık ediyor. Hürriyet Gazetesi’nde çizdiğim günlük karikatürler olduğu için dijital üretimlerimi sizlerle paylaştım. Umarım keyifli bir sergi olmuştur. Güzellikleri arkadaşlarınıza, eleştirilerimizi de bana iletirseniz sevinirim. Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim.” dedi.

Karikatür Atölyesi’nde açılan sergi 25 Mart tarihine kadar devam edecek. 

Adres: Üsküp Caddesi (Çevre Sokak) 19/A Çankaya/Ankara
Telefon: 0 535 625 10 22

Karikatür Atölyesi






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder