13 Mart 2008

Rahim Asghari Tabriz Cartoon'dan Ayrıldı!

Uzun yıllar Tabriz'de karikatür faaliyetlerinde bulunan Rahim Asghari kendi isteğiyle Tabrizcartoon sitesi ,Tabriz Cartoon Muzesi, Caricare Dergisi, Tabriz Dernegi ve Feco iran Temsilciliğinden ayrıldığını bildirdi.

Rahim Asghari'nin kendi internet sitesinde duyurduğu ayrılış yazısı aşağıdadır.

"Dün saat 16 da tüm görevlerimi alasmaladım
Tabarizcartoon sitesi .tabriz cartoon muzesi.caricare dergisi.tabriz dernegi ve Feco iran dan resmen kenara çekildim.yönetmen grupunun toplantısı esasında bu tarihden beri Neda tanhayi adli hanım tabriz derneginin başına gedir.ve Feco iran da naime adli bir hanım göreve başliyor.
Haberi 7 nci tabriz cartoon yarışmasında topluma söyledim.ve onun nedenlerin açıkladım.
Söylemeliyim bu karari aylar önce vermiştim ve üyelere yeniliğı yokudur.
umit ediyorum tebriz cartoon derneginin yeni görevlileri başarılı olsun.bende her zaman onlara destek olacağım.
Şimdi sanırım artık zamanım olacak aylık konuşmalarıma anlaşa bilem. Düşünmek ve okumaya zaman bulmam kolay olacak.
Kızım Ros'a zaman ayıram.Arsoy okuluma artık yetişmek ve yeni cartoonlar yaratmak.
Çayımi acaleyle içmiyim ve bir sürü çamur atanlardanda uzak gezebilirim.
Sevirim bir sanatçi tanınam ta bir müdür.
'İyi toprak' ve 'Süveşven' kitabların yeniden okuyam ve artık para yaradam.
Tanrilen artik duyğum olsun ve ev ve iş yerimin balkonundan dışarıdaki insanlari seyr edem.
7 yılın boyunda tüm insanlardan ki bilmiyerek onların hak ların ayakladım üzür dilerim.
Rahim*iran
11 Mart 2008"

Rahim Baghale Asghari Baghmişe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder