11 Ekim 2011

Birol Çün Buca'da Karikatür Sergisi Açıyor!

BİROL ÇÜN BUCA’DA SERGİ AÇIYOR
Karikatürist Birol Çün 30 yıllık birikimini açacağı sergi ile taçlaştırıyor. Buca Belediyesi Kültür ve Sanat Merkezinde, sanatseverlerin karşısına çıkmaya hazırlanan Çün, çoğu ödüllü en güzel 26 karikatürünü sergileyecek.

17 Ekim Pazartesi, saat 18.00 ‘deki sergi açılışında karikatürcü dostlarını da görmek istediğini belirten Çün; “30 Yılımı karikatür çizerek geçirdim. Yarışmalara katıldım, karma sergiler açtım, gazete ve dergilere karikatür çizdim. Hele, hele Gırgır Dergisinin en çok sattığı dönemde, ustam Oğuz Aral bir karikatürümü kapak yaptı. Bunu unutmam hiç mümkün değil! Daha sonra İzmir’de birçok yerel gazetede karikatürlerim yer aldı. Son yıllarda portre karikatür çizmeye ağırlık veriyorum. Açacağım kişisel sergimi önümüzdeki aylarda İstanbul’a taşımayı düşünüyorum. Umarım sergi beğeni toplar” dedi. (Karder İzmir)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder