25 Mart 2008

"Bir Kitap Okudum..." Karikatür Sergisi

-Büyük Boyutta Görmek İçin Resmin Üzerine Tıklayın-

ÇORUM ANADOLU LİSESİ’NDE KARİKATÜR SERGİSİ
Corum Anadolu Lisesi Kutuphanecilik Kulubu nun duzenledigi;"Bir Kitap Okudum...." etkinlikleri kapsaminda duzenledigimiz; "birkitapokudum...." konulu karikatur sergisine, onyedi sanatci arkadasimiz (benimle onsekiz) eserleri ile destek verdi.
35 karikaturun yer aldigi sergi 27 Mart 2008 Persembe gunu Corum Anadolu Lisesi Sergi Salonu nda acilacak.
Sergimize destek veren tum Sanatci Dostlarima ; kendim ,Okul Yonetim, Kutuphanecilik Kulubu Ogretmenleri-Ogrencileri adina tesekkur ediyorum.
Sergide,Turkiye nin cesitli kentlerinden Karikatur Sanatcisi dostlarimizin yaninda;
Boyabat Yaşar Topçu Yatılı İlköğretim Bölge Okulu’nda görsel sanatlar öğretmeni olan karikatür sanatçısı Dostumuz Aşkın Ayrancıoğlu'nun karikatur kursuna devam eden ogrencilerinin de eserleri yer aliyor.
Esenlik Dileklerimle....

Sergide Eseri Bulunan Çizerler:
Zeynep Altan
Aşkın Ayrancıoğlu ,
E.Yaşar Babalık
Şerife Balkan
Ercan Baysal
Mustafa Bilgin
Yurdagün Göker
Oğuz Gürel
Musa Gümüş
O. Yavuz İnal
Burak Kabasakal
Kader Kaya
Kübra Kullukçu
Eray Özbek
Yusuf Temiz
Sönmez Yanardağ
Seda Yılmaz
Emre Yılmaz

SONMEZ YANARDAG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder